Add me as your friend

About Me

My photo
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Hey Hi. My name is Mr Cruzzo. If you like this blog please follow me all right... Please comment or just drop ur links there and I'll sure visit to ur website, click some ads u've got there and follow you as well. Thanks for the visit and dont forget to visit again. ;)

About Blog

Welcome to a Blog which provides you with Useful Information, Jokes/Video Clips, and Online Dairy. I'm also currently working to write a novel. you can read some of it if you're interested.

Thursday, October 13, 2011

Actually I have loads of things to write in my blog right now.... I just dont know how to arrange them in words... too many that it made me speechless, write-less. I'll make it short and clear.. First I am very upset and sad over my job.. I have too much of stresses and I am thinking of resigning tomorrow.. Second, I am feeling so lonely... I have no one... I am one pathetic single guy that is alone and have no one.. Third, I am confused about myself.. Am I a gay or bi-sexual or a straight guy (the least possibility of course). I dont even know myself... Forth, I am not happy... I might have the money and goodish but at the end of time, I dont know to whom should I share all these... SOmetimes, I dont know where this road-of-life is taking me... or should I say which road of life I take myself to.. I dont know... I still have lots and lots of things to say...... I just dont know how....

11 comments:

  1. Take it east bro..follow yr deeper heart..;)

    ReplyDelete
  2. hohoho. thanks Chaong! Hehehe. lama tidak cerita2 kan? hohohohoh

    ReplyDelete
  3. yup2..busy jg skrg..krja suda kan..x bule main2 suda..hehe!..ingt jg ko msh nm Chaong tu yaa..haha!..;)

    ReplyDelete
  4. hahaha... adeii.. kerja sudah si kawan.. hohohohoo... mesti lah bah ingat.. adeiii.. saya tidak cepat lupa kawan ma.... macam ko bilang, cuma busy dengan hidup.. hohohohoho... ko eh? apa perkembangan selain drp kerja? girlfren? ada sudah? hohoho

    ReplyDelete
  5. tu laa..actually sa mls ni krja..tp my mum suru..pi ja laa..(cm t'pksa bha krja ni..haha!)..perkembangan..emm..badan kli..haha!..sa rsa mkn sa krja kuat mkn oo..tp tiapa..asal bahagia..hehe,,xda genk..single..relax bhaa..masi muda(kunuk)..enjoy puas2 dlu..hehe..ko john??..bgtw aku p'kembangan ko sekarang(cm m'maksa urg ni..hahaha!)..;p

    ReplyDelete
  6. hahaha.. sa ok ja. genk.. macam besa. makin kurus. bertambah tambah kurusnya. hahahaha.. terlalu kuat kerja tapi kurang makan.. naa.. apa macam kan? hahahaha... byk kejadian lah juga berlaku ngan sa di sini ni.. hohohohoo......... tapi sa masih lonely bah Chaong.. huhuhuh.. wakakakaka... kan bagus klu ada someone spesel.. kasih kenal sa ngan kawan ko.. wakakakakakaka

    ReplyDelete
  7. bhaa..bw2 la mkn bhaa..nnti tggl rangka tulang ja yg jln2 d CP tingu wayang..hahaha!..;p..aikk??..npa ko msh lonely??ko memilih kli John..mcm jg aku maw crikan ko..sedangkan aku pn msh single..lucu jg tu..hahahaha!..;p

    ReplyDelete
  8. hahahaha,.,. ko ni kan chaong.. kejam ouw! adakah tinggal rangka tulang jalan2 pi cp! WAKAKAKAKAKAKA>.. lawak gia ouww.. tia ketahanan sa mo ketawa! WAKAKAKAKA... aduh,,, ko ni kan.. memang penyeri hidup sa ouw.. hahahaha... entah bah chaong........... sa pun confused bout this relationship ni.. adui....

    ReplyDelete
  9. hehehe..best kn dpt kwn yg bule jd penyeri hidup ko..kunun..hahaha!..relax bhaa..kdg2..cinta yg dicari tu akan pergi..so..tggu cinta tu dtg sndri la mgkn..klu ko x thn suda..ko cri laa..hahaha!..;p

    ReplyDelete
  10. hahaha.. ya bah... memang bruntung sa dpt kawan penyeri hidup.. huhuhuh.. lap u Chaong! Kikikikiihh... ya bah.. klu sa tia tahan, sa cari ja nnt kan? wakakakakaka.. mcm bunyi urang kuat NAPSU betul sa ni tau...!! hahahaha...

    ReplyDelete
  11. mmg kuat pun John..blm lg napsu yg ehem2 tu..mgkn roboh sgala katil2 kn..hahaha!..sowt..!;p

    ReplyDelete

Comments